Τρίτη, 3 Μαΐου 2011

Σκόρπιες σκέψεις για την παρέμβαση ενάντια στους ατενίστας ή κλείνοντας το μάτι στην άνοδο της ασημαντότητας.


Ποιοι είμαστε λοιπόν; Γιατί το κάναμε; Πως τολμήσαμε; «Ανάποδος φασισμός», «να τους μαζέψουν οι μπάτσοι», «βρωμιάρηδες», «Οι τύποι αυτοί είναι θρασύδειλοι», «να περάσουν μερικές ωρίτσες στο Τμήμα», «Οι βρωμιάρηδες ως επαναστάτες» και άλλα πολλά J

Ο δρόμος είναι ο καθρέφτης της κοινωνίας μας. Τα «κακόγουστα» tags, τα σεξιστικά οπαδικά συνθήματα, τα ποιήματα, τα σ’αγαπώ, τα φανταστικά graffiti, τα στένσιλ, οι καθαροί τοίχοι, το γκρίζο, οι κάμερες, η αστυνομία, απεικονίζουν εν μέρει αυτό που βιώνουμε καθημερινά.

«Ο δρόμος είχε τη δική του ιστορία», μέχρι που καθάρισαν οι ατενίστας.

Στο δρόμο οι ρόλοι διαφέρουν. Οι πρεντεντέριδες δεν είναι εκεί να πάρουν το μέρος σου. Ταυτόχρονα o δρόμος δεν έχει την θαλπωρή του διαδικτύου. Εκεί που η χολή βγαίνει χαλαρά και ανώνυμα.

Κάπου στα 13 –για μια ταγκιά- άκουγα τα «τώρα θα δεις πουστράκι τι θα πάθεις» παρέα με κλοτσομπουνίδια από αγανακτισμένο τριαντάρι μικροϊδιοκτήτη.

Πράγματι άλλοι έχουν τις free press και την τηλεόραση και άλλοι το δρόμο. Εμείς οι βρωμιάρηδες που έχει τύχει να βγούμε για αφισοκολλήσεις ώρες ατελείωτες (και όχι για κάποια κομματική γκρούπα), να μας κυνηγήσουν, να μας βρίσουν κτλ. Εσείς οι καθώς πρέπει, οι αγανακτισμένοι πολίτες, οι περήφανοι αθηναίοι. Οι καλοθελητές που θα μας καθαρίσετε, και μάλιστα δωρεάν.

«ότι υπάρχει δεν είναι ότι μπορεί να υπάρξει, είναι η άρνηση του»

Η πραγματικότητα δεν μπογιατίζεται, δεν είναι βιτρίνα καταστήματος, δεν χωράει χορηγίες. Η πραγματικότητα, για τη δική μας λέω, είναι τσεκούρι στο κεφάλι μας που όλο και πλησιάζει. Άστεγοι στο κέντρο και γυναίκες στην Αμάρυνθο. Δεν χωράει στα μαγαζιά και αποφεύγει το γκάζι και το ψυρρή. Η πραγματικότητα κοιμάται πάνω σε σκονισμένες free press και πίνει από τα μισοτελειωμένα σας fredoccino.

Δεν είναι όμως μόνο η διαφορετική προσέγγιση των προτεραιοτήτων (άλλοι δεν έχουν να φάνε, άλλοι καθαρίζουν τις τσίχλες που χαλούν την θέα μεγάλων εμπορικών καταστημάτων).

Είναι πολλά.

Είναι εκείνοι που έτρεξαν να γίνουν εθελοντές στην ολυμπιάδα.

Εκείνοι που την 4η Σεπτεμβρίου έγιναν μια γροθιά σκοτώνοντας και δέρνοντας αλβανούς.

Εκείνοι που λένε «έλα μωρέ και τι έγινε» ή «τα ήθελε ο κώλος της».

Αυτοί που το δεκέμβρη είπαν δυσανασχετώντας πως πολύ τράβηξε και τι θα γίνει.

Τέλος όπως και να χει, είτε το θέλετε είτε όχι, είμαστε και εμείς ένα κομμάτι της κοινωνίας σας. Ίσως έρθει ο καιρός που θα μπορέσετε να μας διαγράψετε όλους από τα ντουλάπια της ιστορίας, μπορεί και όχι.

Όλα παίζονται.

«Μεγάλες ευχαριστίες στην εταιρία ΒΙΒΕΧΡΩΜ που χωρίς τη χορηγία της σε χρώματα το όλο εγχείρημα δεν θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί εύκολα, τον Ιάκωβο Γιοκαρίνη , από τη πλευρά του Δήμου, ο οποίος την δεύτερη ημέρα που συμμετείχε έκανε τρελή δουλειά και τον περαστικό ελαιοχρωματιστή, ο οποίος περνώντας τυχαία και μαθαίνοντας ότι όλο αυτό γίνεται εθελοντικά έμεινε και μας βοήθησε.»

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

to keimeno anaferetai edw:

http://politicalzoostencils.blogspot.com/2011/04/atenistas.html

ροδάκινο είπε...

Θα διαφωνήσω.

Το θεωρώ τουλάχιστον εφηβικό να κάνεις "ταγκιές" και στενσιλς σε δημόσιους χώρους, και δη σε ωραιότατα μαρμάρινα κτήρια. Υπάρχει μια διαφορά μεταξύ του στριτ αρτ και του να γράφει ο κάθε πικραμένος την άποψή του όπου να ναι.
Για αυτό υπάρχουν τα μπλογκς, τα ημερολόγια και όλα τα λοιπά. Κι αν θέλει κανείς να ακουστεί σε ένα ευρύ κοινό γιατί δεν βρίσκει ένα τρόπο λιγότερο εξαναγκαστικό; Εν πάση περιπτώση μην υποθέτεις ότι όλοι μοιράζονται ή πρέπει να αποδεχθούν την αισθητική σου.

Δεν λέω ζήτω η ομοιομορφία και η λευκή νοσοκομειακή λαδομπογιά, αλλά πραγματικά, δεν βρισκώ καμία διαφορά μεταξύ του "σκοτώστε τους Αλβανούς", μεταξύ του "μπάτσοι γουρούνια δολοφόνοι" και του "η δημοκρατία σας βρωμάει".

Τα βρίσκω και τα τρία εξίσου φασιστικά.

Ανώνυμος είπε...

lol

Ανώνυμος είπε...

δε με καλειτε στα talk shows γι'αυτο γραφω στους τοιχους ΣΑΣ, που λεει κι ενα παλιο καλο συνθημα, αν δεν το σβησανε κι αυτο οι ατενιστας.

Dr. Aparadektos είπε...

μια και τόχεις το ταλέντο της γραφής, μήπως θα μπορούσες με λίγα λόγια να οριοθετήσεις τι είναι βανδαλισμός και τιν ελεύθερη έκφραση;

και κάτι ακόμα
ο φαλλός αν αληθής φαλλός και όχι πουλάκι είναι, ποτέ σε απόγνωση δεν περιέρχεται....
ο μόνος σε απόγνωση φαλλός είναι ο μαγεμένος αυλός... (λάθος μετάφραση του μαγικού αυλού)
ο αυθεντικός φαλλός, δηλαδή ο μαγικός αυλός, δωρίζει γνώση. ποτέ απόγνωση.

Ανώνυμος είπε...

προς τον dr_απαράδεκτο:
Δεν υπάρχει αληθή φαλλός. Ο φαλλός όπως όλες οι λέξεις/έννοιες/"πράγματα" κατασκευάζεται από τη διαπάλη ανάμεσα στις κυρίαρχες πρακτικές και σημασίες και στις μειονοτικές. Το σημερινό πρόβλημα είναι ακριβώς αυτή η αντίληψη ("ο φαλλός αν αληθής φαλλός και όχι πουλάκι είναι, ποτέ σε απόγνωση δεν περιέρχεται") που περιγράφει την ψωλή ως δυνατή, κυρίαρχη, έτοιμη να κατακτήσει τον κόσμο. Μια τέτοια πούτσα προφανώς δεν μπορεί να είναι σε απόγνωση γιατί δεν μπορεί παρά να επιτελεί το ρόλο του γαμιά. Κι όταν είσαι σε απόγνωση αμφιβάλλεις, κάτι που δεν πρέπει να κάνει ο αληθής φαλλός.
Επίσης, χαρακτηριστικό της κατασκευασμένης αρρενωπότητας (στις μέρες μας και στα μέρη μας) είναι πως θεωρεί πως τα γνωρίζει όλα και πως είναι σε θέση να διδάξει -ως άμεση απόδειξη τόσο της γνώσης όσο και τη δύναμης του. Γι αυτό το λόγο λες πως (ο αυθεντικός φαλλός, δηλαδή ο μαγικός αυλός, δωρίζει γνώση. ποτέ απόγνωση). Δυστυχώς, είναι φανερή η φαντασιακή σύνδεση της πούτσας με τη δύναμη, τη γνώση και την ικανότητα. Κι επειδή όποιος φαλλός αμφιβάλλει, αμφισβητεί το ρόλο του είναι εν δυνάμει ανατρεπτικός της κυρίαρχης τάξης (αφού προέρχεται από το εσωτερικό, μιας και είναι φαλλός κι όχι αιδοίο) δεν πρέπει να εκφράζεται μια τέτοια αμφιβολία. Είναι φανερό ότι σιχαίνομαι όσο τίποτε άλλο αυτή την ξιπασιά που με ανείπωτη βία έχει καταστρέψει τις ζωές των γυναικών, των ομοφυλόφιλων -σε υλικό επίπεδο- και των ίδιων των αντρών -σε σημασιολογικό επίπεδο, για κάποιους- και γενικά της διαφορετικής/ανατρεπτικής σεξουαλικότητας. Οι πρακτικές αυτές "αξίζουν" την απόλυτη καταστροφή....


ή αλλιώς: όποιος νομίζει πως κρεμόμαστε από τα αρχίδια του να τα κόψει να πέσουμε*


φιλιά
απολίτικος καταστασιακός*


υγ το σχόλιο δεν απευθύνει ουσιοκρατικά χαρακτηριστικά στο πρόσωπο (δρ_απαράδεκτος) αλλά μονολογεί με αφορμή τις απόψεις που έχει εκφράσει.

Ανώνυμος είπε...

:D:D:D:D:D

νιαχ

Ανώνυμος είπε...

http://www.rednotebook.gr/details.php?id=2670

Γκάνταλφ είπε...

Δε θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο με αυτό το ποστ
δεν είμαστε μόνοι και μόνες τελικά σ'αυτόν τον πλανήτη ;)